.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بیمه سلامت مازندران :
نرخ حق بیمه صندوق کارکنان دولت درسال1393اعلام شد

 به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند با اعلام مطلب فوق افزود : بر اساس تصویب نامه هیئت محترم وزیران ، نرخ حق بیمه سال 1393 مطابق با مفاد بند (د) ماده 38 قانون برنامه پنجم  توسعه ابلاغ گردید .

   وی افزود : بر همین اساس در صندوق کارکنان دولت کل حق بیمه اعم از شاغلین و بازنشستگان معادل 6% حقوق و مزایای مستمر آنان تا سقف 2 برابر حداقل حقوق و دستمزد مطابق قانون کارمی باشد که می بایست به شرح ذیل ماهانه دریافت گردد:
 الف – سهم کارمند شاغل 2 درصد  حقوق ماهیانه مشمول کسور بازنشستگی می باشد( جهت بیمه شدگان  اصلی و تبعی یک )
 ب- سهم بازنشستگان و موظفین 7/1 درصد( یک و هفت دهم ) از حقوق مندرج در حکم یا فیش حقوقی بدون احتساب حق
عائله مندی، حق اولاد و حق نگهداری می باشد (جهت بیمه شدگان اصلی و تبعی یک).
  ج – حق بیمه افراد تبعی 2 معادل حق سرانه مصوب به مبلغ 215000  ريال به ازای هر نفر در ماه می باشد که باید از حقوق بیمه شده اصلی کسر گردد.
  د- حق بیمه افراد تبعی 3 معادل دو نهم مازاد بر حق سرانه مصوب به مبلغ  262778 ريال به ازای هر نفر در ماه می باشد که باید از حقوق بیمه شده اصلی کسر گردد.
  مدیرکل بیمه سلامت مازندران همچنین اعلام کرد : در صورتی که زوجین هر دو مشترک صندوق بیمه کارکنان کشوری و لشکری باشند حق بیمه درمان از حقوق سرپرست مرد کسر می گردد.(ثبت نام در سیستم درآمد اینترنتی الزامی می باشد.)
  همچنین مشمولین تبعی یک برای فرزندان ذکور در صندوق کارکنان دولت تا پایان 22 سالگی و در صورت ادامه تحصیل تا پایان سن بیست و پنج سالگی و برای فرزندان اناث تا زمان ازدواج می باشد و ادامه پوشش بیمه ای جهت آن دسته از فرزندان دختر و پسر که از پوشش بیمه ای خارج می شوند در صورت استمرار حق بیمه بر مبنای افراد تبعی 3 بر اساس ضوابط جاری خواهد بود.
  حق بیمه موسسات مشمول 9/2 (دو نهم)نیز معادل 9/2 از 6 % حقوق و مزایای مستمر برای بیمه شدگان اصلی و تبعی یک در ماه می باشد .
  وی در پایان یادآور شد مفاد این بخشنامه ازتاریخ 1/2/1393 قابل اعمال و لازم الاجرا می باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.